poniedziałek, 2 września 2013

Patrol XL

Scenariusz: Enrique V. Vegas
Rysunki: Enrique V. Veas

Wydawca oryginalny: 12bis
Rok wydania oryginału: 2010
Liczba plansz: 32

Polską wersję językową przygotowali: 
Przekład z języka hiszpańskiego: -krikon-
Grafika: Pegon
Korekta: Rybka,  stary niedzwiedz

Tym razem "ofiarami" Enrique V. Vegasa padają znani chyba wszystkim  X-Men. Co by było, gdybyśmy poznali ich, kiedy jeszcze byli dziećmi? Czy byli jak my, nienormalni i dziwni, czy może jak... eee innych dzieci nie znam... Chcecie się dowiedzieć? Zapraszamy do czytania.
 

Patrol XL Pobierz: [4shared] [MediaFire]

16 komentarzy:

  1. Znowu jakiś amerykański chłam? Opamiętajcie się ludzie, bo nie będę zaglądał i sami będziecie czytali swoje translacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za amerykański chłam :) Po proszę o Więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to hiszpański komiks. Intrygę uznaję za udaną :D

      Usuń
  3. Rysunki postaci okej, koleś rysuje świetne karykatury superbohaterów. Gorzej z resztą. Teksty drętwe. Za wyjątkiem kilku lepszych zdań, dowcip mocno naciągany. Przygody twistującego słonia, miały więcej polotu.
    Ale największy problem z tym komiksem jest taki, że ciężko mi załapać dla kogo on jest? Dla dziesięciolatków czytających eksów? Od biedy tak, jeżeli są wystarczająco wyrozumiałe, to może nawet tu i tam coś je rozbawi. Ale znajdźcie mi dziesięciolatka, który załapie o co chodzi z Centaral Perk. Natomiast jeżeli odbiorcą ma być ktoś starszy to chyba tylko zbuntowany nastolatek - jechowita.
    Aha, jest jeszcze motyw z poukrywanymi odnośnikami do popkultury. Właśnie ich wyszukiwanie sprawia największą radość. I w sumie jedyną.
    Z tego co zerknąłem Vegas popełnił jeszcze Bill Killa i coś ze Star Wars.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiąc bez owijania w bawełnę wiedziałem, że Lotar "drze łacha" :)
    Mnie nie masz za co przepraszać :) a PEGa no nie wiem... On to takie duże dziecko wszystko bierze do siebie :D hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To luzik. Na stronie autora widziałem fajne rysuneczki z Gwiezdnych Wojen. Byłaby szansa na przetłumaczenie tego?

      Usuń
    2. Więc... ja mam u siebie po SP...
      Gwiezdne wojny
      Matrixa
      Spidera
      Residenta
      Hulka
      Kill Billa
      Piratów z Karaibów
      Thorra
      i coś się z tego na 100% ukaże :)
      szukam jakby ktoś miał dostęp do
      Blade (u Vegasa to Vlade)
      Predatora (Cambotero)
      Obcy (Abrillos)
      mi osobiście b.podoba się jego kreska i zgodzę się z przedmówcą (D.), że teksty leżą... ale ja mam fuuuna jak tłumaczę... a poza tym... chyba pierwszy raz widziałem jak korektor (KOBIETA!!! czyt. RybKa) śmieje się podczas czytania (600) :)

      Usuń
    3. Skoro Ty nie znalazłeś, więc ja tym bardziej, ale jeśli się kiedyś jakimś cudem natknę to dam znać. Jeśli coś się kiedyś pojawi, to zerknę dla rysunków. Dzięki.

      Z moim poczuciem humoru mógłbym stworzyć z nim duet. :P

      Usuń
  5. Dzięki za komiks. Jak miło, że Gaudip wrócił, nie widziałem go od czasów e-komiksów forum. Pozdrawiam wierny czytelnik Eldgrim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie komentarz Lotara rozbawił i nie czuję się urażony :)
    Pozdrawiam wszystkich.
    Czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, zmieniłem zdanie
    Słaby był.
    Nie będę wchodził na tę stronę, bo często się tu kłócicie.
    Pozdrawiam wszystkich.
    Czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś się podszywa i dalej się sieje intryga :)
    Pozdrawiam wszystkich (poza tym podszywaczem podrzegaczem)
    Czytelnik (ten pierwszy)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry... Jest Jolka? :) ludzie dajcie se na luz... Cieszy mnie, że ponad 40 komentów, ale temat... Echhh... Nie wiem jakie macie niesnaski do siebie chłopaki, może i Gaudi ma racje, że ludzie przestaną tu pisywać... Ale prośba moja, jako członka grupy EK... Sprawa wyjaśniona, Lotar żartował, Gaudi się zirytował, wyjaśnione wsio, ostawcie ten bezsensowny temat... Co do D. i kilku innych anonimów, czytelników dzięki za opinie i czekamy na wiecej :)
    Ps. Zaraz uslyszę, że wlaże w d... itp itd... to Wasza opinia... i jak większość przyjmuje na klatę i bawię się dalej... Już niecałe 30projektów(powyżej 40str) i stuknie 200 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że powiększam liczbę tych dennych wpisów, ale na 45 komentarzy, dwa czy trzy dotyczyły komiksu, reszta to pieprzenie o dupie Maryny. Nie dołuje Was to?
    Aby komiks zasłużył na więcej niż 15 wpisów, pierwszy musi zacząć się dennym komentarzem, albo kretyńskim dowcipem.
    A, i żeby nie było odwalacie kawał świetnej roboty. Ze skanlacjami.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej epicką i rzeczową dyskusję na polskiej scenie w tym roku oficjalnie uznaję za zakończoną. Wszelkie dalsze próby spamowania zakończą z skasowaniem komentarzy.

    Miłego wieczoru wszystkim.

    sn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, jak to Wielki Miszcz Ulryk fon Jungingen powiedział: kto nie rabotajet, ten nie kuszajet (^_^)

      Usuń

Przeczytałeś? Podobało się? Napisz komentarz, aby i inni, którzy wahają się, czy warto poświęcić swój czas na ten komiks, wiedzieli, że warto (lub nie) go przeczytać. Możesz w swoim komentarzu napisać, co Ci się podobało (lub nie) i dlaczego. Im więcej zawrzesz informacji, tym bardziej Twój komentarz będzie pomocny dla innych czytelników. Może nawet wywiąże się ciekawa dyskusja.

Uwaga: komentarze nie na temat będą usuwane.

Prosimy, abyście podpisywali Swoje "anonimowe" komentarze nickami lub inicjałami, ułatwi to ewentualną komunikację.