poniedziałek, 28 lipca 2014

Orn Dwa Miecze


 

Scenariusz: Quim Bou
Oprawa graficzna: Quim Bou
Wydawca oryginalny: Dude Comics
Rok wydania oryginału:2004, 2004, 2004, 2004, 2005
Liczba plansz: 44, 51,52,56, 53
Ilość tomów: 5 (seria zakończona)

Polską wersję językową przygotowali: 
Przekład z języka hiszpańskiego: -krikon-
Grafika: -krikon-
Korekta: RybKa, stary niedzwiedz

Orn to małomówny najemnik o nieznanej przeszłości przemierzający krainę nieco przypominającą średniowieczną Europę. Jakie mroczne tajemnice ze sobą nosi?
 

Orn Dwa Miecze T01: Święto Luga Pobierz: [4shared] [MediaFire]
Orn Dwa Miecze T02: Pojedynek Pobierz: [4shared] [MediaFire]  
Orn Dwa Miecze T03: Decyzje Pobierz: [4shared] [MediaFire]
Orn Dwa Miecze T04: Być może i inne Pobierz: [4shared] [Mega]
Orn Dwa Miecze T05: Wiatr Pobierz: [4shared] [Mega] [MediaFire]

15 komentarzy:

  1. Nie pogniewajcie się, ale okładkę toście koszmarnie spaprali tym swoim logo. W ogóle ono jest jakieś takieś jak sprzed 10 lat, z ery grubych liter 3D latających po ekranie... może coś nowego, lżejszego?

    Seb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mój poziom graficzny jest właśnie na etapie sprzed 10 lat, kształtuje się dopiero. ale skoroś chętny możesz w kilku projektach udowodnić jak to się robi... chętnie dam Ci do wklejki kolejne 3 części...

      Usuń
    2. Krikon nie spieniaj - ja też grafikiem nie jestem. Nie podoba mi się to logo, a jeszcze sposób w jaki je wrzepiliście w okładkę mi kompletnie nie odpowiada - więc się odzywam. Muszę być ekspertem graficznym, żeby się wypowiadać? Zluzuj, robotę robicie świetną, może znajdzie się ktoś kto z grafiką nie jest na bakier. Ja też mogę popytać, ale nie mam niestety wielu znajomych w tej dziedzinie. Pozdro dla ekipy!

      Seb.

      Usuń
    3. Nie spienilem sie... Do tego baaardzo dużo mi trzeba... Ja grafikiem tez nie jestem :) uczyłem sie typowo pod wklejki... A logo miało byc "chamsko" widoczne, by na "gryzoniach" i "tortletach" wszyscy je widzieli :D

      Usuń
    4. Jeśli chetnys w tydzień nauczę Cie tyle, że wkleisz komiks ;)

      Usuń
    5. Heh, no tak... jak miało być "chamsko" widoczne, to się udało, choć wolałbym, żeby było deczko mniej "chamsko". :]
      Co do pomocy - do wakacji nie ma szans, potem zobaczymy. Naprawdę, mimo szczerych chęci, nie znajdę czasu na to (i na wiele innych rzeczy zresztą).
      Kontakt do mnie ma Stary Miś :) - miał mi podrzucać jakieś teksty do korekty, ale na razie cisza. Ja się bardzo nie dopominam, bo nie wyrabiam, ale myślę, że to gdzieś bym, wcisnął.

      Seb

      Usuń
    6. No i znów stary misiek ma kopala w dupala
      :D

      Usuń
    7. @krikon
      Już Ci mówiłem: Musisz sześć miesięcy intensywnie trenować, by dokonać tego wiekopomnego wyczynu i... podnieść nogę na odpowiednią wysokość :P więc na razie nie strasz :P

      @Seb
      Byłem przekonany, że chcesz pomagać tylko przy projektach militarnych ze szczególnym uwzględnieniem marynistyki, a my póki co mamy wyraźny deficyt takich treści, ale skoro masz ochotę także na inne tytuły... to już się bój, że się ujawniłeś :P :D

      sn

      Usuń
    8. A ja myślałem, że o tej porze niedźwiedzie (zwłaszcza leciwe) przebywają w swych gawrach, i nie wyściubiają nosa na zewnątrz pogrążone w błogim letargu...

      Takiemu łatwiej zapodać kopala - raz, że zad ma nisko, a dwa, że śpi.... ;D

      Seb

      Usuń
  2. Niektorzy to by chcieli miec jakosc jak do druku :P Zawsze mozna isc do Empiku, nacieszyc oczy ZA FREE :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne.Grafika cudowna.Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajny, interesujący komiks. "zezwierzęcenie" bohaterów nawet nie razi. dobrze, że w najbliższych planach premier jest drugi tom :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa seria - taka trochę inna. Dzięki za dobrą robotę!

    OdpowiedzUsuń
  6. W czwartym tomie brakuje 26 strony.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna seria, godna polecenia. Szkoda tylko, że piąty tom był ostatni :(

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Podobało się? Napisz komentarz, aby i inni, którzy wahają się, czy warto poświęcić swój czas na ten komiks, wiedzieli, że warto (lub nie) go przeczytać. Możesz w swoim komentarzu napisać, co Ci się podobało (lub nie) i dlaczego. Im więcej zawrzesz informacji, tym bardziej Twój komentarz będzie pomocny dla innych czytelników. Może nawet wywiąże się ciekawa dyskusja.

Uwaga: komentarze nie na temat będą usuwane.

Prosimy, abyście podpisywali Swoje "anonimowe" komentarze nickami lub inicjałami, ułatwi to ewentualną komunikację.