poniedziałek, 28 października 2013

Ken games




Scenariusz: Jose Robledo
Oprawa graficzna: Marcial Toledano
Wydawca oryginalny: Dargaud
Rok wydania oryginału: 2009, 2009,2010
Liczba plansz: 46, 52, 52
Ilość tomów: 3 (seria zakończona)

Polską wersję językową przygotowali: 
Przekład z języka hiszpańskiego: -krikon-
Grafika: pegon
Korekta: RybKa, stary niedzwiedz

Opowieść o trójce przyjaciół: bokserze, bankowcu i nauczycielce, w której nic nie jest tym, czym wydaje się na początku... Każdy z bohaterów za radosną fasadą skrywa wiele sekretów i mrocznych tajemnic... Każdy z nich opanował też do perfekcji sztukę kłamstwa.
 

Ken games T01: Pierre Pobierz: [4shared] [MediaFire]
Ken games T02: Feuille Pobierz: [4shared] [MediaFire]  
Ken games T03: Ciseaux  Pobierz: [4shared] [MediaFire]

13 komentarzy:

  1. Świetna historia, nie mogę się doczekać kolejnych tomów...

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelka komiks... fajnie narysowany i ciekawa akcja...

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały wybór! jedna z ciekawszych i najfajniej narysowanych historii ostatnich lat

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalna historia- też czekam z niecierpliwościa na zakończenie. Dziekuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi tom trzymam poziom, wysoki poziom :) nie mam się czego czepiać :( ha, ha, ha. No i dołączam do czekających na ostatni tom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to trzeba przypomnieć sobie dwa pierwsze tomy i delektować się zakończeniem.
    Dziś przypominienie, a jutro... Tak lepiej poczekać przetrawić i na spokojnie. Dzięki
    Zwolennik czytania całości... ale tu podobnie jak i w kilku innych przypadkach nie mogłem sie opanowac i czytałem jak wychodziły u Was-i w sumie: to potrójna przyjemność -jeszcze raz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. No to juz po całości. Bardzo mi się podobało, czytało się wyśmienicie. Dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie warto zapoznać się z tym komiksem, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo !! polecam wszystkim ten komiks

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś czułem, że może mi przypaść do gustu i postanowiłem poczekać na całość. Nie pomyliłem się. Strasznie wciągająca i świetnie poprowadzona historia. Co prawdą początkowo kręciłem na wątek nauczycielki, ale na szczęście został poprowadzony z umiarem i nie ma sensu za bardzo się czepiać. Rysunki też są zarąbiste i świetnie pasują do opowiedzianej historii. Wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Podobało się? Napisz komentarz, aby i inni, którzy wahają się, czy warto poświęcić swój czas na ten komiks, wiedzieli, że warto (lub nie) go przeczytać. Możesz w swoim komentarzu napisać, co Ci się podobało (lub nie) i dlaczego. Im więcej zawrzesz informacji, tym bardziej Twój komentarz będzie pomocny dla innych czytelników. Może nawet wywiąże się ciekawa dyskusja.

Uwaga: komentarze nie na temat będą usuwane.

Prosimy, abyście podpisywali Swoje "anonimowe" komentarze nickami lub inicjałami, ułatwi to ewentualną komunikację.