poniedziałek, 11 maja 2015

Atalanta


Scenariusz: Didier Crisse
Oprawa graficzna: Didier Crisse
Wydawca oryginalny: Soleil
Rok wydania oryginału: 2000, 2002, 2003, 2009
Liczba stron: 46, 46, 46, 46
Ilość tomów: 4 (seria w toku)

Polską wersję językową przygotowali: 
Przekład z języka hiszpańskiego: -krikon-
Grafika: pegon
Korekta: stary niedzwiedz (t.1-4), RybKa (t.3)

Oto wprawdzie niekanoniczna, ale niezmiernie wciągająca opowieść o jednej z bohaterek greckiej mitologii przemierzającej świat pełen bogów, herosów i innych mitycznych stworzeń, a wszystko w charakterystycznym stylu Crisse'a.


Atalanta T01: Pakt Pobierz: [4shared] [MediaFire]
Atalanta T02: Nautiliana Pobierz: [4shared] [MediaFire]
Atalanta T03: Tajemnice Samotraki Pobierz: [4shared] [MediaFire]
Atalanta T04: Lot Boreasza Pobierz: [4shared] [MediaFire] [Mega]

22 komentarze:

  1. bardzo ładnie narysowany, kreska jak to w komiksach francuskich bardzo miękka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż-nie pozostaje nic innego jak podziękować. Dzisiaj się zabieram do lektury :)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabuła nie wciągnęła mnie za bardzo ale szata graficzna niewątpliwie cieszy oko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Myślę, że tym razem fabuła jest lepsza, więc zachęcam do czytania i oczywiście czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję teraz,choć miałem wcześniej wydanie przedpremierowe :P

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe, dopiero dzis sie zorientowałem:) stary niedzwiedz, ta okładka miała być formą żartu ale została juz na stałe:D przypadkiem zapomnialem ja usunac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... trudno zaprzeczyć twierdzeniu wyeksponowanemu na okładce :D

      Usuń
    2. Taaa... wy sobie tu jaja robicie a ja na męskiego szownistę wyjdę.... "koledzy" psia ich mać :)

      Usuń
    3. Niniejszym oficjalnie dementuję informację, jakoby -krikon- był męskim szowinistą. Wszystkie zrobione przez niego tytuły charakteryzują się olbrzymim szacunkiem dla płci pięknej i stanowią dla niej jeden wielki hołd.

      PS. Tylko my - niegodni- którzy z nim współpracujemy, wykorzystujemy jego dobre chęci do niecnych, obscenicznych celów :D:D:D

      Usuń
  7. A co z czwartym tomem bo w planach niema?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma skanu w żadnym znanym nam języku, jak będzie, to zrobimy.

      Usuń
    2. Moglibyście umieszczać informacje w takich przypadkach że na razie pauza z danym projektem. Byłoby miło :)

      Usuń
    3. Oczywiście, można. Ale z drugiej strony można się wykazać, nazwijmy to inwencją twórczą, i poszukać czy akurat ten komiks pojawił się w sieci w języku który odpowiada tłumaczowi...

      Usuń
    4. Dziękuje TEC...właśnie chociażby taka współpraca równie byłaby bardzo pomocna....

      Usuń
    5. No OK ale jak niema tej informacji to ja nie wiem czy macie dalsze tomy w w języku który znacie

      Usuń
    6. Odpowiem w swoim imieniu...jeśli widzicie po prawej stronie w zapowiedziach jakiś komiks, ja zawsze chętnie czekam na linki wydań tego komiksu w rożnych językach(ja preferuje hiszpański), są takie sytuacje, ze któryś z Nas"zaklepie"sobie jakiś tytuł chcąc go tłumaczyć np. z ang, a pozniej sytuacje zyciowe krzyżują plany i... możemy porzucić dany tytuł lub jeśli dysponujemy linkami tłumaczyć go, początkowo tytuły:"Tao Bang" i "Belladonna" nie były "moje"....

      Usuń
  8. Yeap. To dzięki -krikonowi- ujrzycie parę tytułów, które miałem w dorobku ja. Niestety życie zweryfikowało dość brutalnie mój wolny czas ale krik był tak uprzejmy,że zgodził się wziąć na siebie te tytuły za co należą mu się ogromne podziękowania (myślę,że nie tylko ode mnie) Dzięki!
    Bielow

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam.Pojawił się 4 tom Atalanty w j.hiszpańskim.Czy jest szansa na kontynuacje przez Was serii?luk

    OdpowiedzUsuń
  10. Si :) ... wiedziałem, że Willy G "pracuje" na kolejnymi tomami, cieszę się, że nareszcie się pojawiły :)
    -k-

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Podobało się? Napisz komentarz, aby i inni, którzy wahają się, czy warto poświęcić swój czas na ten komiks, wiedzieli, że warto (lub nie) go przeczytać. Możesz w swoim komentarzu napisać, co Ci się podobało (lub nie) i dlaczego. Im więcej zawrzesz informacji, tym bardziej Twój komentarz będzie pomocny dla innych czytelników. Może nawet wywiąże się ciekawa dyskusja.

Uwaga: komentarze nie na temat będą usuwane.

Prosimy, abyście podpisywali Swoje "anonimowe" komentarze nickami lub inicjałami, ułatwi to ewentualną komunikację.