środa, 29 lutego 2012

Tetfol

Scenariusz: Eric
Oprawa graficzna: Eric
Wydawca oryginalny: Lombard
Rok wydania oryginału: 1983
Liczba stron: 46
Ilość tomów: 7 (seria zakończona)

Polską wersję językową przygotowali: 
Przekład z języka francuskiego: DAG
Grafika: pegon
Korekta: -krikon-, tytusde2oo, 6arna6a, stary niedzwiedz

Tetfol jest młodym chłopakiem wychowanym przez wilki. Jego spotkania z ludźmi są rzadkie i na tyle dramatyczne, że stara się ich unikać. Pośród leśnej gęstwiny oraz zaśnieżonych odludnych terenów często styka się z magią oraz uczestniczy w zaciętej walce pomiędzy dzikim światem a "cywilizacją". Tym razem przyjdzie mu się zmierzyć z... apokalipsą.

Dwa pierwsze albumy serii opublikowało na początku lat 90-tych wydawnictwo "Pegasus". Kolejne dwa zostały zaś przygotowane przez grupę skanlacyjną "DanY i przyjaciele".


  Tetfol T05: Czarne światło Pobierz: [4shared] [MediaFire]

12 komentarzy:

  1. Dzięki. Jeden z fajniejszych tomów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lotar, dobre bo moje:D ech, skromnośc w mojej postaci wręcz powala:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przynajmniej w najbliższej przyszłości jest to niestety mało prawdopodobne :(

      Usuń
  4. Niedawno odkryłem serię "Tetfol" i muszę powiedzieć, że bardzo mnie zaskoczyła dojrzałością. Dzięki za kolejny tom, mam nadzieję, że ktoś przetłumaczy pozostałe dwa (jeśli nie Wy, to może ktoś od Danyego).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, całe lata czekałem na trzeci numer Tetfola, a gdy Dany stworzył kontynuację fruwało mi serce. Potem była czwarta część, która też sprawiła mi ogromną radość, a Wy zaskoczyliście ogromnie miłą niespodzianką, tworząc piątą. Cudownie! Bardzo Wam dziękuję! Naprawdę dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemanko! Panowie, macie mozejakies linki odnosnie 1 i 2 czesci Tetfola? Bylbym wdzieczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam ten komiks z dzieciństwa. Dziś inaczej pamiętam tę kreskę. Dzięki, że pomagacie wrócić do tej historii :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Podobało się? Napisz komentarz, aby i inni, którzy wahają się, czy warto poświęcić swój czas na ten komiks, wiedzieli, że warto (lub nie) go przeczytać. Możesz w swoim komentarzu napisać, co Ci się podobało (lub nie) i dlaczego. Im więcej zawrzesz informacji, tym bardziej Twój komentarz będzie pomocny dla innych czytelników. Może nawet wywiąże się ciekawa dyskusja.

Uwaga: komentarze nie na temat będą usuwane.

Prosimy, abyście podpisywali Swoje "anonimowe" komentarze nickami lub inicjałami, ułatwi to ewentualną komunikację.