wtorek, 8 września 2015

Millennium

 

Scenariusz: Richard D. Nolane
Oprawa graficzna: François Miville-Deschênes
Wydawca oryginalny: Les Humanoïdes Associés
Rok wydania oryginału: 2003, 2004
Liczba plansz: 54, 54
Ilość tomów: 5 (seria zakończona)

Polską wersję językową przygotowali: 
Przekład z języka angielskiego: stary niedzwiedz
Grafika: pegon
Korekta: RybKa, -krikon-, tytusde2oo

Koniec X wieku. Powoli zbliża się rok 1000. Poprzedzają go dziwne i przerażające znaki. Czy rzeczywiście otaczający nas świat jest taki, na jaki wygląda? Czy ludzkość nie jest jedynie marionetką w ręku niepojętych sił? Na te pytania próbuje odpowiedzieć Redwald z Saksonii, handlarz relikwiami, który dysponuje niespotkanie bystrym umysłem. Wraz z towarzyszami przeżywa on liczne przygody w wielu krainach ówczesnego, pogrążonego w mrokach średniowiecza świata.
 

Millennium T01: Psy Boga Pobierz: [4shared] [MediaFire]
Millennium T02: Szkielety Aniołów Pobierz: [4shared] [MediaFire] [Mega]

10 komentarzy:

  1. Czekam niecierpliwie na kolejne albumy.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam komiksy w takim klimacie... Ten jest zajebisty :) nie mogę się już doczekać kolejnej części. Rzymskie Orły, Shane i Merlin - moje ulubione. Dzięki za to, że obdarowujecie nas takimi dobrami. Pozdrawiam i dziękuję :)
    Z.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj już całkiem poważnie. Długo opłakiwałem cykl "Wanted", ale wreszcie znalazłem coś, co ukoiło mój ból. Zarąbista historia. Dosyć realnie odwzorowany świat z fajnie wplecionymi elementami fantasy. Chyba moja nowa, ulubiona seria. Dzięki.

    To że mi się tak podobało, to nie zasługa wzmianki o mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Komiks jest super!!! Kiedy będą dalsze części? Pozdrawiam:)
    yans1

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry komiks. Fabuła i rysunek. Dzięki za tłumaczenie.
    Martynka

    OdpowiedzUsuń
  6. czy w planach macie kolejne części??? Amiram

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Długo czekałem i w końcu pojawił się kolejny numer, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobało-dziękuję i poproszę o więcej.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Podobało się? Napisz komentarz, aby i inni, którzy wahają się, czy warto poświęcić swój czas na ten komiks, wiedzieli, że warto (lub nie) go przeczytać. Możesz w swoim komentarzu napisać, co Ci się podobało (lub nie) i dlaczego. Im więcej zawrzesz informacji, tym bardziej Twój komentarz będzie pomocny dla innych czytelników. Może nawet wywiąże się ciekawa dyskusja.

Uwaga: komentarze nie na temat będą usuwane.

Prosimy, abyście podpisywali Swoje "anonimowe" komentarze nickami lub inicjałami, ułatwi to ewentualną komunikację.