czwartek, 28 marca 2013

ASPIC Detektywi spraw niezwykłych

Scenariusz: Thierry Gloris
Oprawa graficzna: Jacques Lamontagne
Wydawca oryginalny: Quadrants
Rok wydania oryginału: 2010
Liczba plansz: 46
Ilość tomów: 2 (seria w toku)

Polską wersję językową przygotowali: 
Przekład z języka angielskiego: apacz666
Grafika:-krikon-
Okładka: Vermore
Korekta: RybKa, stary niedzwiedz, -krikon- 

Ezoteryczna komedia kryminalna. Koniec XIX wieku. Katty Wuthering zniknęła. Po najsłynniejszym paryskim medium pozostały jedynie dwie zakrwawione gałki oczne. Tajemnicę tę próbuje rozwikłać August Dupin, wielki detektyw i pedantyczny naukowiec.

Za scenariusz odpowiada znany z "Missi Dominici" Thierry Gloris.
 

ASPIC Detektywi spraw niezwykłych T01: Karzeł z ektoplazmy Pobierz: [4shared] [MediaFire]

25 komentarzy:

  1. Niestety nie ściąga się Aspic tylko Scytowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to robisz, ale sprawdziłem i z tego linka ściagasz Aspica.

    OdpowiedzUsuń
  3. Acha widzę, z 4shared są scytowie, pewnie niedźwiedź potem poprawi,narazie trzeba ściągać z mediafire.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za ten wspaniały komiks i za Waszą ciężką pracę. Bardzo ale to bardzo dziękuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Komiks bardzo fajny, długo na niego czekałem itp itd. Ale zaciekawiła mnie przedostatnia strona komiksu. Jakaś dziewczyna i szkielet. Mógłby ktoś podać tytuł z jakiego komiksu pochodzi ten obrazek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z hiszpańskiego... CMENTARNA MELANCHOLIA(w wolnym tłumaczeniu)

      Usuń
    2. to przecież Sandoval!
      tr

      Usuń
    3. Tak to Tony Sandoval - Epidemia de Melancolía

      Usuń
    4. A macie w planach przetłumaczenie tego komiksu Sandovala?

      Usuń
    5. Marne szanse... przynajmniej jeśli chodzi o mnie...
      -k-

      Usuń
    6. A może byście przetłumaczyli drugą część "Nokturno"? Taurus wydał jedynkę a dwójki jak nie było tak nie ma, chociaż wydana już od kilku lat.

      Usuń
    7. Moje plany "wydawnicze" są zapełnione ;), a poza tym Sandoval "jakoś mi nie leży"... więc ja znów mówię pass.
      -k-

      Usuń
    8. To szkoda bo ja z kolei uwielbiam takie historie grozy odwołujące się do pradawnych wierzeń.

      Usuń
  6. Super komiks. Dzięki za możliwość przeczytania.
    Czekam z niecierpliwością na 2 tom

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła historia, czyta się rewelacyjnie, no i jak zawsze Wasza robota na najwyższym poziomie: tłumaczenie jest rewelacyjne (dzięki za przypisy)! Jeden minus to to, że historia nie kończy się na jednym tomie, tak więc z niecierpliwością wyczekuję kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. dopiero teraz przeczytałem --- brakowało mi takiej właśnie pozycji! czekam na CD... nastąpi? ;D
    tr

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę czasu od premiery już minęło ale w końcu znalazłem czasu by przeczytać ten komiks. Wcześniej nie miałem dużych oczekiwań, od podania w planach do premiery też sporo minęło ale naprawdę było warto czekać. Świetny komiks, sprawił mi wiele radości. Jest wątek kryminalny, otoczka zjawisk paranormalnych z dużą dawką humoru na dobrym poziomie oraz przyjemne dla oka rysunki. Duże ukłony dla tłumacza za przypisy, czasami były bardzo pomocne. Ogólnie duże podziękowania za ten komiks dla jego twórców oraz osób, które stały za jego przygotowaniem w wersji PL. Teraz zostaje tylko czekać na kolejny tom :( [albo poszukać po angielsku jeśli już jest ;)]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersja angielska jest w przygotowaniu, a jak już będzie, wtedy wpadnie w moje łapki, i się zrobi "peela wersiona" :d

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne!!!! czekam na drugi tom, wielkie dzieki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie przeczytałem i liczę znając moje szczęście, że 2 tom już w listopadzie tego roku , albo co najwyżej w grudniu. To żart , ale fajnie by było gdyby się spełnił.
    Pozdrawiam serdecznie dziękując za pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą... dysponuję skanami w kilku językach... zapraszam...
      -k-

      Usuń

Przeczytałeś? Podobało się? Napisz komentarz, aby i inni, którzy wahają się, czy warto poświęcić swój czas na ten komiks, wiedzieli, że warto (lub nie) go przeczytać. Możesz w swoim komentarzu napisać, co Ci się podobało (lub nie) i dlaczego. Im więcej zawrzesz informacji, tym bardziej Twój komentarz będzie pomocny dla innych czytelników. Może nawet wywiąże się ciekawa dyskusja.

Uwaga: komentarze nie na temat będą usuwane.

Prosimy, abyście podpisywali Swoje "anonimowe" komentarze nickami lub inicjałami, ułatwi to ewentualną komunikację.