środa, 10 lipca 2013

Belladonna

 

Scenariusz: Ange
Oprawa graficzna: Pierre Alary
Wydawca oryginalny: Soleil
Rok wydania oryginału: 2004, 2005, 2007
Liczba plansz: 46, 46, 46
Ilość zeszytów: 3 (seria w toku)

Polską wersję językową przygotowali: 
Przekład z języka hiszpańskiego:-krikon-
Grafika: pegon
Korekta: RybKa (t.1-2-3), stary niedzwiedz (t.1-2-3), tytusde2oo (t.2-3) 

Przygodowa opowieść w klimacie płaszcza i szpady garściami czerpiąca z Dumasa, opowiadająca losy "muszkietera" w spódnicy. Wciągająca intryga, miłość, dużo humoru i bardzo wiele ciekawych nawiązań kulturowych.
 

Belladonna T01: Marie Pobierz: [4shared] [MediaFire]
Belladonna T02: Maxime Pobierz: [4shared] [MediaFire]  
Belladonna T03: Ludwik Pobierz: [4shared] [MediaFire]

8 komentarzy:

  1. Ale mamy dobrze z ta osoba rozumiejaca hiszpanski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie fantastyczny komiks!!! Czytałem już po angielsku, ale doskonale, że pojawił się też po polsku :-)
    Dzięki, świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. a powiem Wam, że mi też bardzo podpasowała Bella:) fajny komiks utrzymany w klimacie jaki od maleńkości lubiłem:) wklejanie tego było frajdą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym Cię trochę nie znał, myślałbym że mówisz prawdę... klimat powiadasz... taaa... a nie cyc... znaczy się piękne krajobrazy? :) hahahaha żartuję... powiem tak, ja jako tłumacz... tytuł"klepnął" kto inny, ale jako, że lubię i taką kreskę, a i muszkieterzy bliscy memu sercu, cieszę się, że się podoba... takie klimaty mogę tłumaczyć non stop... a teraz prywata: PEG dzięki, bez Twej pracy nie byłoby tego tytułu na EK. gracias...

      Usuń
  4. lizus:P pewnie chcesz ken games dostac szybciej:D a tu duuupa:P cycki to ja lubie w atalancie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phi... ja już Kena czytałem :D z tego co kojarzę, to RybKa prosiła... więc... hihihihi... sądzę, że wklei się na dniach :D a ATALANTA i LUUNA... potrzeba nam tłumacza FR :/

      Usuń
  5. nie doceniasz mnie poczciwy człowieku:P phi:D na dniach?:P

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Podobało się? Napisz komentarz, aby i inni, którzy wahają się, czy warto poświęcić swój czas na ten komiks, wiedzieli, że warto (lub nie) go przeczytać. Możesz w swoim komentarzu napisać, co Ci się podobało (lub nie) i dlaczego. Im więcej zawrzesz informacji, tym bardziej Twój komentarz będzie pomocny dla innych czytelników. Może nawet wywiąże się ciekawa dyskusja.

Uwaga: komentarze nie na temat będą usuwane.

Prosimy, abyście podpisywali Swoje "anonimowe" komentarze nickami lub inicjałami, ułatwi to ewentualną komunikację.