poniedziałek, 14 listopada 2011

Tytułem wstępu:

Każdy człowiek ma naturalną potrzebę rozwoju i stawiania sobie coraz większych wyzwań. Oczywiste więc jest, że po mojej aktywności na blogu „DanY i przyjaciele” postanowiłem sam spróbować być sobie sterem, żeglarzem i okrętem . Aby móc działać w sposób nieskrępowany i swobodny, a zarazem nie wchodzić nikomu w drogę, zdecydowałem się utworzyć własny blog zajmujący się skanlacjami europejskich komiksów. „EuroKomiksy” narodziły się 11 listopada tego roku. Jest to przypadek, że akurat tego dnia wypada Narodowe Święto Niepodległości, a może było coś nienamacalnego w powietrzu, co pchnęło mnie do działania. Tak czy inaczej, mamy na polskiej scenie skanlacyjnej kolejny blog specjalizujący się w komiksach ze Starego Kontynentu. Nie będę działał sam, wraz ze mną na „EuroKomiksach” będzie udostępniało swoje translacje jeszcze parę osób. Mam też nadzieję, że kilka nowych wkrótce się pojawi. Wierzę wraz z pozostałymi osobami publikującymi na „EuroKomiksach”, że będziecie się tak dobrze bawić przy czytaniu naszych skanlacji, jak my przy ich tworzeniu.

DAG

1 komentarz:

  1. Witaj DAG i dzięki za zaproszenie na bloga. Dobrego europejskiego komiksu nigdy nie za wiele, więc premierę "EuroKomiksów" przyjąłem z dużą radością. Pozdrawiam i życzę powodzenia w realizacji ambitnych planów.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Podobało się? Napisz komentarz, aby i inni, którzy wahają się, czy warto poświęcić swój czas na ten komiks, wiedzieli, że warto (lub nie) go przeczytać. Możesz w swoim komentarzu napisać, co Ci się podobało (lub nie) i dlaczego. Im więcej zawrzesz informacji, tym bardziej Twój komentarz będzie pomocny dla innych czytelników. Może nawet wywiąże się ciekawa dyskusja.

Uwaga: komentarze nie na temat będą usuwane.

Prosimy, abyście podpisywali Swoje "anonimowe" komentarze nickami lub inicjałami, ułatwi to ewentualną komunikację.